Act pervers în plină zi

    Din toată mulţimea cu două picioare care mă înconjoară, eu prin excludere îmi ţintesc priviţii spre două siluete. Am preferat să le analizez de jos în sus. Am început de la încălţări: prima avea nişte papucei simpli, potriviţi unei doamne de vreo 45 de ani, a doua nişte cizme scurte cu tocuri joase, tot pentru o doamnă cam de aceeaşi vârstă. Cea dintâi îmbrăcată în blugi cu pulpele groase, cealaltă în ştrampi de culoarea piciorului probabil, mai subţirică din fire. Mai sus urma la amândouă haina groasă de culoare albastră. 
     Aş fi ridicat ochii mai departe, dar câteva mişcări ale unei mâini m-a făcut să mă concentrez pe porţiunea dintre abdomen şi bazin. Cum le priveam eu insistent, văd cum una începe s-o bâjbâie pe cealaltă de parcă ar fi avut 20 de ani şi ar fi stat la întâlnire cu iubitul. Întâi am crezut că eu încă dorm, ori că văd aiurea. Da era destul de real, serios că asta făcea. Prima reacţie a fost un dezgust, provocată de acţiunile acelei mâini.
    Mi-a trecut repede dezgustul şi am devenit curioasă să aflu ce va urma. Ei, ce să urmeze? Apucă doamna cu ambele mâini fundul şi începe a aranja ceva acolo de parcă i-ar fi simţit lenjeria şifonată. Eu deschid ochii mai tare, dar şi acţiunea ia amploare acolo. Îi apucă paltonul şi-l ridică în sus cu tot ce mai avea sub el. Dar nu l-a ridicat chiar sus, căci nu apucam să văd prea multe. Îşi bagă insistent şi pe rând mâinile sub haină, tot în acel loc. După ritmul mişcării se înţelegea că forţează ceva cu ele. Da m-a mirat mai mult faptul că presupusa victimă n-avea nicio reacţie, nici măcar nu clintea. 
     După câteva minute bune de joacă observ că mâinile cele rele fac un semn de mulţumire. Aş fi intuit şi de ce, dar am auzit primele cuvinte din direcţia lor. Ridic în sfârşit ochii în partea de sus a doamnelor. Văd un chip real şi un trup fără cap. În fond, nu era nimic deosebit acolo: un butic cu haine din piaţă şi realizatoarea care încerca să rupă eticheta de pe haina manechinului. Cea în blugi- vânzătoarea, cea cu picioarele goale- manechinul. 

Comentarii